Monday, September 17, 2007

PENGUMUMAN

Salam sejahtera dan salam bahagia kepada pengunjung blog Jestie Alexius ini.

Sejak blog ini diwujudkan, pelbagai reaksi atau respon dari para pengunjung baik yang positif mahupun yang negatif. Apa-apapun, PEOPLE OF JMI ucapkan terima kasih kepada semua pengunjung kerana sentiasa setia menjenguk blog ini.

Untuk pengetahuan anda, Jestie jarang mempunyai masa terluang untuk membalas salam dan kritikan dalam blog ini. PEOPLE OF JMI mewakili pihak beliau meminta maaf atas kesulitan itu. Jestie sekarang sedang sibuk dengan penggambaran MTV Karaoke dan beberapa projek muzikal. Namun jangan risau kerana beliau akan mempunyai masa seminggu sekali menjenguk blog ini.

Tidak kurang juga hangatnya perbualan di ruangan pesanan. PEOPLE OF JMI berharap kepada chatters yang aktif, semoga anda sentiasa menyokong industri muzik tempatan kita ini. Pihak kami berharap juga agar keadaan terkawal sentiasa. Sebenarnya, anda telah memeriahkan blog ini. Terima kasih kepada semua chatters seperti YaN, Pter, James, Ateng, Benn, Dusun, P.Ramoo, Cho, John, Mr.Blogger, Ali, Tongkat Ali, Butod, Costigan, Elvis76, JovitaRJ, Abg Sms, Noni dan... ramai lagi yang lain. Setinggi-tinggi ucapan terima kasih diucapkan.

SELAMATKAN INDUSTRI MUZIK KITA!

No comments: